måndag 14 november 2016

Blink blink...



Ja då var det äntligen dags för fröken Lundh att testa fransförlängning...Alltid tittat med avund på alla vackra fransar som florerar på Instagram och inte minst på min äldsta dotter...Men det som stoppat mig är att jag inte gillar att någon är så nära, ni vet man har sitt revir och kom inte för nära, men nu gav jag det en chans...

Parkerade utanför studion i Järvsö och redan då kände jag att jag gillade stället...Väl inne möttes jag av en sprudlande Mi...Hon fick mig genast att känna mig välkommen med sitt varma sätt...En salong helt i min smak...Enkelt och stilrent inredd med fräscha färger...Ett ställa man vill komma tillbaka till helt enkelt! Jag hade Lea med mig som fotograf och skickade iväg henne för att fika på Lill-Babs, hon valde att ta med sig fikat och sitta i Mis salong och det säger väl en hel del...

Vi kom fram till att jag skulle testa volymfransar så Mi tejpade mig och jag funderade på hur jag skulle fixa att blunda i nästan TVÅ timmar!!! Jag som har klaustrofobi dessutom! Ögonlocken fladdrade och jag tänkte att det här kommer aldrig att gå men Mi lugnade mig och sade att dom så småningom skulle slappna av och hon hade så rätt....

Tyckte nästan synd om Mi för nu hade hon en kund som kunde surra!!! Ja i nästan 120 minuter fick hon stå ut stackaren...Fast jag personligen tyckte det var väldigt trevligt ;) Hur som helst så var all min nervositet som bortflugen och jag ska absolut göra det här igen men har lite funderingar på att testa Lash lift med färgning av fransarna nästa gång...

Ni som aldrig testat och vill slippa makeup (eller iaf en kletig mascara när man har en stressig morgon eller ska iväg och träna) ska absolut besöka Mi som jag anser vara den bästa...Fylliga fransar får en att se pigg och fräsch ut och vem vill inte det?













Mi bakom disken...











En bild före...










Förberedelse...





Julklappstips! Presentkort finns att köpa på studion...





Tejpad och redo...





Olika längder på fransarna...




































 Lite vägledning av valet av fransar...



















 Nästan klar...




















 Reslutatet...Bild av Mi Frasstudion...












För tidsbokning ring 070 697 91 13 eller boka online på fransstudionjrvso.timax.se



Följ även Mi på Instagram fransstudion.jrvso eller på Facebook Fransstudion Jrvsö och se hennes fantastiska jobb och lovar att ni kommer bli hur nöjda som helst!

Tack fina Mi som tog hand om mig och gjorde mig ursnygg! Nu blinkar jag på tills vi ses igen <3


<3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar